Müügitingimused
VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe droonipildid.ee/shop (edaspidi Veebipood) omanik on ….
(registrikood …. ), asukohaga ….., … .
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo.
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu
kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb
täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel
kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate
makseviiside:
• Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe
juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises
keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja
krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs
kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa
laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks
vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel,
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate
saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva või Smartpost pakiautomaadid, kullerteenus või kohaletoomine aadressile.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 7-14 tööpäeva jooksul
alates müügilepingu jõustumisest.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva
jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui
on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on
lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus
alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb saata kauba ostmisest taganemise soov e-posti aadressile
info@droonipildid.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus
seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga
toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama
tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem
kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu
alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva
asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt
sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale
tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba
hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või
puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta
jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja
üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava
eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole,
saates e-kirja aadressile info@droonipildid.ee või helistada telefonil: +372 …… .
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik
müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist
võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning
kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale
ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul,
kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud
teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest
andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud
juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile
info@droonipildid.ee või helistada telefonil: +372 …. ….. .. .
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik
pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning
avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja
Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine
komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.